Thermalli – унікальний бренд сучасного якісного та інноваційного розумного одягу з підігрівом. Під цим брендом споживач знайде спеціально розроблені варіанти корпоративного, вуличного, спортивного та робочого одягу.
На європейському ринку одягу бренд Thermalli більш відомий як розумний одяг зі вбудованим нагрівальним модулем, призначеним для повсякденного використання. Куртки й жилети з підігрівом ідеально підходять для активного відпочинку. Ви можете насолоджуватися таким комфортним одягом в дорозі, на природі, під час зимових розваг та прогулянок містом. Всередині кожної моделі є нагрівальна плівка з вуглецевих нанотрубок з системою активації кнопкою. Встановити потрібний саме вам підігрів допомагає розумний терморегулятор з 3 рівнями налаштування температури.
Всі моделі з обігрівом сертифіковані за стандартом RoHS.
Вироби Thermalli без підігріву відрізняються стильним дизайном та використанням якісних сучасних матеріалів, що забезпечують ідеальний захист від холоду й вологи. Теплі жилети з водовідштовхувальним ефектом можна носити в холодну дощову погоду. Також наші клієнти люблять жилети без підігріву за:
- комфортний крій;
- комір-стійку, яка надійно захищає від вітру;
- міцні застібки-блискавки;
- теплий наповнювач;
- зручні кишені з застібками.
Просте машинне прання теж додає плюсик в кармічні характеристики виробів.
Моделі без обігріву мають сертифікати PETA Approved Vegan.
Вибираючи одяг Thermalli як корпоративний подарунок або мерч, можна бути впевненими, що його будуть носити. Адже Thermalli допомагає задовольнити базові потреби кожної людини – тепло, безпеку та турботу про здоров’я.
Коротка історія
Бренд Thermalli був заснований в Сінгапурі у 2002 році. Для виробництва унікального одягу були створені виробничі бази в Азії. Після зміцнення своїх позицій присутності в Азійському регіоні, бренд так само успішно освоївся в Європі, де вразив споживачів значним переліком успішних проєктів для багатьох компаній з різних секторів бізнесу.
Штаб-квартира Thermalli знаходиться в Парижі (Франція), також є офіси в Малайзії, Гонконгу і материковому Китаї. Всі сили розробників бренду направлені на створення нового одягу з урахуванням індивідуальних особливостей споживачів, використання інноваційних тканин та аксесуарів.
Міжнародна культура глибоко увійшла в ДНК компанії й візуально відображена в логотипі. Париж, Сінгапур, Гонконг – кожен з цих знакових мегаполісів, де перебуває бренд, відображає і вносить свої цінності й філософію.
- Париж – це висока мода, креативність і європейська елегантність.
- Сінгапур символізує азійський дух інновацій, високих технологій та сталого зростання.
- Гонконг – це глобальна гавань і двері в Китай з його сильним та конкурентоспроможним виробництвом.